Email marketing

E-mail is dood, leve e-mail! 

Met al het recente sociale mediageweld zou je haast vergeten dat er nog zoiets als e-mail bestaat … voor marketing dan toch. Nochtans is e-mail niet weg te denken uit een online marketingplan. E-mail is snel, flexibel, meetbaar en kan in grote aantallen worden afgevuurd zonder al te veel doel te missen. Helaas eindigen nog te veel mails op de hoop ongewenste, ongeopende of geweigerde mails. Tijd voor verandering. 

E-mailmarketing op maat 

Feit : een goede e-mailcampagne staat of valt met de kwaliteit ervan. Rake copywriting, (niet al te veel) dynamische beelden, simpel doorklikken, een goed adressenbestand, enz. Hannibal doorloopt met u alle stadia waaruit een efficiënte e-mailcampagne moet bestaan. En daarna gaan we meten: hoeveel mails werden (niet) geopend, hoeveel adressen zijn fout, wie verwijderde de mail meteen, enz. Meten om te weten … en daarna bij te sturen.

Enkele referenties

Get in touch? Click here!