Branding of rebranding? Onze strategen, copywriters en designers maken van jouw merk een flamingo tussen de pinguïns. Opvallend, onderscheidend en ... opmerkzaam!
HTML, Java, PHP, CSS, CMS, CSI Miami ... noem een afkorting en onze developers doen er hun ding mee. Slimme UX, state-of-the-art websites bouwen bijvoorbeeld. Of bingewatchen. Dat kan ook.
Zoals jedi master Yoda zei :"Leads! Get you must". Of zei hij "Brand Awareness"? Punt is, nadat onze strategen jouw doelstelling bepalen, doen onze online marketeers er alles aan om die te halen.
Content marketing is de marathon van de reclame. De weg naar doel is iets langer, maar de reis is des interessanter. Denk aan inspirerende inhoud, verslavende verhalen, allitererende alinea's. Allemaal ingrediënten die jouw potentiële klanten maar al te graag lusten en je merk op lange termijn doen stralen.
The war for talent woedt volop. Gebruik daarom employer branding als je wapen en je kompas. En met de juiste strategie zeil je binnenkort weg uit de zee der middelmatigheid.
In de 3de eeuw voor Christus trok Hannibal met zijn olifanten over de Alpen. Toen een knetter idee. Nu bestempeld als een legendarische campagne van een geniaal strateeg. Hannibal wist het al: een campagne mag gewaagd zijn, zolang ze maar blijft hangen. Amen.